Gesponserd door Thomas Bloemen
http://www.thomas.be/site/

maandag 20 februari 2012

herstelling scheur

Zaterdag naar Dronten geweest om de scheur in mijn wielkast te laten herstellen. Dit moet 24u drogen alvorens ik het plaatje terug aan de achterzijde mocht bevestigen. Het plaatje vond ik vrij klein, en ondanks dat de 'zwakke plek' steviger is gemaakt dan voorheen bleef ik met de angst zitten dat het probleem zich opnieuw zou voordoen. Vooral omdat de scheur bovenaan precies de lijn van het plaatje volgde. Daarom dat ik een nieuw plaatje heb gemaakt dat van boven 3.5cm en van onder 1 cm langer is, zodat de krachten over een groter oppervlak verspreid worden.



Ik had op het mometn van de foto's geen lat bij de hand, dus moest een Smeets borrelglaasje als referentei dienen om de grootte aan te duiden. De hoogte van het origineel plaatje was 5.5cm, het huidige 10cm.

Tijdens mijn wachttijd in Dronten met de Quest Xs mogen rijden. Een heel fijne ervaring, een prachtig machien, alleen is het kleine instapgat echt wel wennen en geeft de fiets een benauwder gevoel dan de Strada. Over de rijprestaties heb ik niet te klagen, maar op dit moment past de Strada beter bij mij omdat ik veel in stedelijk gebied rij en een korte draaicirkel dan vaak zijn nut bewijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten