Gesponserd door Thomas Bloemen
http://www.thomas.be/site/

dinsdag 27 november 2012

extra speaker en vroege Kerstmis

Zoals eerder vandaag beschreven, te veel muziek voor mijn speakers, ik had nog een speaker van philips liggen, die ik vroeger in mijn Strada had. Ik heb nu een splitser geplaatst na mijn versterker waardoor ik mijn philips speaker weer kon aansluiten. Muziek komt nu van voor en van achter, surroundeffect dus in de Strada :-)
Ik heb wel de indruk dat de batterij van de versterker niet lang meegaat.

Voor Kerstmis trekken we in de familie altijd namen uit een pot, zodat je maar voor 1 persoon een cadeau moet kopen. Ik wist wat ik wou, maar mijn zus wist niet hoe ze dat moest bestellen (zij had mijn naam), dus heb ik dat dan maar zelf besteld, en het is vandaag aangekomen, een vroege Kerstmis dus voor mij. Een Solar Powered charger van Rubitec, de Niihau versie (wat een mond vol). Met Kerst ligt er dus een leeg pakje onder de boom, maar dat hoeft de rest niet te weten :-)
Je kan hem ook via usb laden. Dit is bedoeld voor mijn muziekinstallatie op te laden onderweg, of later ook een gps (al weet ik niet meer of ik nu voor een gps aan het sparen ben of voor een degelijke action camera voor op mijn helm)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten