Gesponserd door Thomas Bloemen
http://www.thomas.be/site/

zaterdag 24 november 2012

Rolbrug gebroken

Ik had het onlangs op iemand zijn blog gelezen, en dadelijk mijn rolbrug gecontroleerd maar alles was ok, tot vandaag. Ik hoorde gerinkel tijdens het rijden, dat mij steeds harder begon te storen. Dus even aan de kant om mijn rommel in de fiets te inspecteren en toen zag ik de oorzaak: de rolbrug is over, net naast de lasnaad. Ik heb deze er deze namiddag er uit gehaald (een klus waarvoor je met twee moet zijn) en tijdelijk een buisje ingestoken en met poprevetten vastgezet als tijdelijke oplossing.
Dank u papa voor het extra paar handen te zijn en voor het gebruik van je infrastructuur!







3 opmerkingen:

  1. Het ziet er toch uit als een al versterkte klerenhanger , vreemd dat deze dan toch scheurt.
    Hoop niet voor je dat de kap eraf moet , hij is net zo mooi bestickert !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neen, dat is niet gelukkig nodig, maar het is wel een heel geprul.

      Verwijderen
  2. Pieter, de mijne is ook gescheurd.Welleswaar nog neit volledig, maar toch ook al 3/4. Ik ken het fenomeen waarbij de alu buis scheurt juist op het begin van de lasnaad. Daar is het materiaal heet geweest en verzwakt.Ik zal ook mailen naar Ymte.

    Groeten

    Baron

    BeantwoordenVerwijderen