Gesponserd door Thomas Bloemen
http://www.thomas.be/site/

zondag 5 mei 2013

in blijde verwachting

Ik ben in blijde verwachting,
na 4 weken wachten heb ik eindelijk mijn dakje terug (foto's volgen later). Nu moet ik alleen nog de scharnieren lijmen die zorgen dat het vizier ingesteld kan worden en klaar is Pieter. Dat wil niet zeggen dat ik niet bezig ben met andere dingen. Mijn mal voor mijn nieuwe spieglkapjes is aan het drogen en morgen kan ik mijn eerste kapje maken. In dit kapje zal normaal een pinker (richtingsaanwijzer voor de Nederlandse lezers, klingelateur in mijn dialect) hebben en een ingebouwde camera voor de ritten op te nemen. De camera zal ingebouwd zijn maar verwijderbaar zodat er ook een gewoon lampje ingeplaatst kan worden.
Verder ben ik ook bezig met een aerodynamische mal om op mijn dakje ook een lamp te voorzien. (valt toch beter op voor de auto's) Dan heb ik centraal een wit licht dat naarvoor schijnt en een rood licht dat naar achter schijnt. Tevens is er de mogelijkheid om hier een camera in te plaatsen. veel ideeën en projecten dus, foto's volgen nog, evenals mijn bemerkingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten